Apr 27, 2007

aKu pOnTeNg KeJeW... YeAh!!!!!!

semalam hari jumaat aku xdtg keje.. oppss!!! bukan ponteng taw, salah paham ney... penyakit aku menyerang.. sbulan sekali musti aku kene sakit ne, dah lumrah aku gebagai seorang wanita, aku kene tabah menghadapinye... huhu!! aku bg msg kt bos aku, lbh kurang cmney.. " hari ni sy mc, x boleh datang kerje..." pastu aku pon mizkol dew, kot2 de x bgn agi.. pastu de kol.. "asal? x datang keje ke?" aku jawab, "sye sakit perut lah... x dpt datang..." yg de aku x taw ar pekak ke ape, demam ka??" aku yg tgh tahan sakit tu pon ye kan je la... huhu.. tgk2 datang hari ne x de kesan demam pon.. lantak kaw lew ah-sOon, aku dah cakap aku sakit perot x mo dengar... huhu... pastu aku tros tdo x sedokan diri... bgn2, teros aku capai novel, tajok de INDAHNYA KASIH... huhu, dah lame aku layan jiwang aku.. patot aku cakap aku ske bce novel mase intervw, ah lantak lah... huhu, cte de best taw! cte tu sambungan cte novel yg dulu aku penah bce kt hostel. bese lah, aku ngan aje kan ske bab2 novel ney.. tah sape punye, blakang kire janji aku dapat bace.. ok, cte balik pasal novel tadi.. (burink sbeno nye, tu ah tulis ni.. :p) cte tu kan pasal pompan ney name nye puteri faradhika. novel yg 1st cte pasal cner de jumpe laki idaman dew.. yg novel 2nd ne cte alam rumah tangge die. de ni dlu anak manje, ye lah anak tunggal kan.. aku tak lah manje cam die, kemas umah pon x reti.. huhu.. pastu laki de ni yg best! laki de ajar kemas, masak, sume2 lah.. haha.. best2!! yg klakar, time menah ni baru blaja masak sup.. daun bawang ngan daun saderi pon x taw ape.. ahhaha!! klakar2!! seterok- trok aku masak pon aku masih kenal ag bende2 tu sume.. :p hehe, pastu blander bawang terpelanting bawang2 tu cam bola squasy de kte.. pe lagi, meledak lew ketawe aku... ok2.. dah.. pastu yg aku rase best sgt pasal laki de ni, ske solat malam.. stu part ney, bini de berbangun.. pastu de nak soalat cam laki de slaloo buat, kire baru nak blaja la... sat agi tgh de bce bku panduan de tu, laki de masuk.. hehe, laki de tanye watpe memlm kt situ kan... de nampak telekung n sejadah br de paham.. pastu laki de ajak solat tahajud n soalt tasbih... huhu, terharu aku bace... tak taw la ku. setaw aku ane pulak laki camtu.. hurm byk sgt lah kesah yg best, cam panjang nak tulis.. huhu.. x pe2.. len kali kalo ade mase, cte agi.. kekadang aku pk gak.. cte novel ni bkn btol pon.. ye la..tapi aku pk blek ade ke laki yg slaloo muncul kt novel2 tu.. hensome, bijak, akhlak tinggi, ske solat, kaye tp low profile.... tak kan la ade...!! hurm, tp berangan cam tu kekadang best gak.. hehe... di sebab kan buku tu sakit perut aku pon dah baik... huh! lege... (^_^)

1 comment:

Anonymous said...

"haha.. best2!! yg klakar, time menah ni baru blaja masak sup.. daun bawang ngan daun saderi pon x taw ape.. ahhaha!! klakar2!!"
em..secara jujur,kt pon xtau..saderi?huh?
:P
*al*