Sep 6, 2011

I am back!!!!!!!!!!

ya. aku kembali ke alam maya ini.
aku mahu melunaskan impian aku untuk memberi tengok kepada anak2 aku nanti betapa aku sgt terok dalam penulisan bahasa melayu.
pedulikan apa orang lain mahu kata.
aku mahu tulis jugak.
owh ya. jangan harap aku nak tulis post jiwang2 karat tahi lagi. aku ngan aaa dah ade our own private blog.
tapi kalau aku terpost jugak mungkin sbb rindu terlampau. ok. geli.
mulai sekarang aku nak tulis ape aku suka.
pedulik apa aku sama perasaan orang lain.
ini tempat aku mahu mengarot + mencarot + mengumpat juga.
kalau nak menjaga hati kt fb je lah. aku takkan tulis status sembarangan. aku sgt berhati2 agar tiada manusia terluka.
tapi dalam ini belog, aku tak kesah. aku jugak punya perasaan.
perasaan perasan yg ade orang nak bace blog ini.


*haptuih!!!!

tu jelah.
aku kan pemalas. ok. bye.

1 comment:

amalina said...

wahhh najihah kembali.pheww~ cuti da nak abes, blog pon kmbli bkerja ^^