May 26, 2011

aku sudah mula terlihat sinar sinar keceriaan di sungai petani.

"it was suck to be here"
that was my first week thought at sp. tapi sekarang sinar2 keceriaan mula bercambah2. mula bertelur dan mula berkembang bertunas mekar. 


aku sudah mula mencari2 tempat untuk aku menghiburkan hati yg lara. dan aku temui tempat untuk melampiaskan suara keriangan aku di sini. 


tempat karoke sebelah kedai makan uollss... hahahahaha... pedulik ape aku korang nak cakap aku batak ke ape. mane ade kt tempat lain karoke dibuat kt sebelah kedai makan. dan ditulis "pusat vokal"
kahkahkahkah!!!


ok. over. behave najihah. behave... =D

4 comments:

Si Sejuk said...

oi makcik.. ang buat apa kt kampung aku? ptot la ak nk balik SP sangat2.. nk selamatkan dari serangan raksasa a.k.a ang. hahah

~ctnajihah~ said...

hahahahaha,... jap. ko dok sp ke? celah mane? aku practikal kot kat sini. kt hospital. jommah weyh.. bawak aku jalan2!!!! =D

Anonymous said...

glad to hear that :)

Atika Azumi

amalina said...

acececeh :D