May 26, 2007

KoLeJ MaTRiKuLaSi PeRaK ~KMPk~

huhu, akhir nye aku g gak mtrk.. my 1st impression bout matrik wuz, matrik is the very worst plase ever!! ye lor, 1st nak daftar dah cam hape!! ramai giler ar time 2.. nak masok, kne pusing2 dlu.. aku dah lew g ngan abg, member diew ngan ibu. ceyh!! habis aku kne kutok2 ngan abg.. aku x bersalah pon.. huhu, lantak ar.. pegi kul 7.30 sampai dlm kul 11.. tp nak masok ke dalam lame sgt.. huhu, penat giler.. dapat asrama P3 tingkat 3 bilek 2.. huhu, kurus ar aku... tinggi giler aku rase, kne nek tangge.. perh!! x kesah ar.. layan kan aje.. aku memang x de mood giler time 2.. rase nak balek pon ade.. haha, homesick pulek.. ORENTASI??? huhu, ade gak ke?? aku engat x de ar.. rupe nyew, kne jadik cam form 1 gak.. huhu, mlm ade taklimat.. layan kan gak ar.. yg paling menyampah, turn mandi.. perh, x bley bla langsong!! aku rase 2 la paling awal aku bgn, kol 4.30. ok la kan, rupe nyew dah berderet org tunggu kt toilet.. wargh!! hebat btol diorang ni.. haha, dpt beg oren, x cam glemer lak.. huhu.. tp 2 ar, sepanjang minggu orentasi memang penat lor.. seb bek dpt dak bilik yg best gak ar.. jumpe yg ske drama korea lagi best.. hahaha... 2 plak.. makan?? hurm, kne bli sendri, no more d.s haha.. tp kne pandai budget ar.. kalo x memang habis ar.. lagi?? hurm, cam 2 je la.. cume yg best nyew kt perak, pemandngan diew sgt2 cun.. bg aku lor.. pagi2 dpt tgk gunung ade kabus.. tenang giler rase nyew.. memang best...

No comments: