May 26, 2007

ERK, MARA???


Tahniah anda telah ditawarkan program seperti berikut :

Nama : SITI NAJIHAH BINTI MASIRON ( 900213105134 )
Kursus : SAINS AKTUARI
Program : ADFP UiTM

Surat tawaran rasmi akan dikeluarkan dalam sedikit masa lagi

Tawaran ini akan terbatal :

a. Jika nama ibu/bapa/penjaga anda termasuk dalam Senarai Hitam MARA/Tindakan Undang-Undang MARA

atau
b. Diperakui tidak sihat oleh Hospital Kerajaan


yeah, thats true aku dapat gak mara.. 1st dapat taw memang ar hepi giler.. huhu, but then?? get confuse.. bese lor aku ni.. susah sket nak decide bende2 cam ni.. aku pon biar je lor.. pas2 sorang2 dak yg dapat offer kuar.. aku dah cam ras semacam.. should i continue or just ignore?? huhu.. tak taw ar.. then, aku troskan gak blajo.. sampai ar hari jumaat.. aku rase aku kne wat sumting.. then aku jumpe kaunselor.. susah nyew nak jumpe diew.. ramai sgt peminat.. huhu, aku poteng klas BI lantak ar, petang tu dah nak nalik.. kesah lak aku.. aku tunggu lame giler.. tp x taw nape.. aku rase kene gak jumpe die.. then, sampai turn aku, ade lak parents nak jumpe En. Nizam, kaunselor kmpk.. huhu, rase nak bakar pejabat tu time 2 gak.. sabo gha, sabo!! then, ckg cam paham2 jek.. kt tgn aku dah ade surat berhenti.. then die pegang. pas2 tanye, why?? aku pon tertuntuk, tah nape aku rase cam dihargai sgt.. air mate aku dah bergenagng dah, seb bek dpt tahan.. huhu, then die suro tunggu.. aku dok ar kejap.. aku x taw nape rase sedey giler2.. frankly, i cried kt bilik 2.. memule, datang mak cik yg keje kt situ, die tanye knape?? aku tunduk jek pastu geleng2 pale.. aku pon x taw asal aku jd cam 2.. tp 2 lah yg berlaku.. huhu.. maloo gak ar.. dah beso pon nanges.. haha.. mane aku taw, sape suro caring sgt kt aku?? aku ni dah lew mudah tersentuh.. huhu.. pas2 datang lak ustazah.. tanye gak, aku x bgtaw gak.. dlm hati, bkn nyew aku buat bende2 merepek, aku juz nak nanges kejap, salah ke?? huhu.. pas2 ade la lagi tah sape sape tah dtg, kunun nak nasihat aku.. ape dorang engat aku wat kes beso ke?? huhu.. aku pon satu, bangang sgt nape?? hahaha.. nak tergelak lak bile engat balek.. wakaka, gha giler... but, seriously, lecturer n staff kt mtrk perak memang best.. love them soooo much!!!!!!!! huhu.. but, i have decided, i have 2 leave my lovely perak.. guwd bye..

2 comments:

Anonymous said...

gha!!! setelah berapa lama kutunggu.haha.1st skali,tahniah dpt mara.mara syg anda.n tahniah gak sbb dah berjaya mmbuat keputusan.hahaaha.sian gle nangis2.NANGES.eei.cengeng! ngehehe.ssh gak ae nk tgglkn perak? xpe..insyaAllah keputsan tu yg terbaik.tawakal byk2.rezeki besar cmtu,rugi kalau tolak.insyaAllah kat mane2 pon klu ade rezeki,kt akan brjaya.i'm so proud of u.ur parents should be so proud 4 having you as their daughter.u go girl! uitm! here gha come!:):)*al*

Anonymous said...

gha..so,u're not going.PEMBETULAN semua..gha wont leave gopeng..jgn risau2 k..like i said lah kan,maybe rezeki gha kat gopeng..who knows? kan.n berkat parents,insyaAllah smooth sailing..ok DR NAJIHAH.chaiyok2!
dun worry so much.evrtgs gonna b ok.INSYAALLAH.
*al*