Apr 5, 2011

dinner meltech 2011

"glam night with roses"

that's the theme for the nite. 
located at Intekma Hotel & Resort shah alam.
and here, the poster. 


ape jadah tah tema nak mawar2 bagai... tapi disebabkan aku rase mcm nak bg support kt meltech kali ini, maka aku dan rakan2 pegi gak mendaftarkan diri untk join dinner minner ini. wallaweyh.. bayar 37 hengget je weyh.. tak pegi memang nak kene pukul lah. eh?? hehehe, tak de lah. 

maka dengan adanye dinner pada time aku sedang kegawatan ekonomi yg sgt tak stabil dan dgn adanya practikal sem ini yg jaohnye bukan sekaki dua, maka aku mencadangkan kepada diri aku sendiri untuk mengawal segala nafsu untuk membeli barangan yg mahal2.



ya. aku berjaya.



ini adalah hasil mix match dari koleksi baju2 dalam almari besi aku. aku pakai mane yg ade je. aku cume beli jeans putih. itu pon sbb diskaun 70% dan harganya selepas diskaun adalah ringgit msia 31.90. hahahahaha... rugi wokk x beli, voir mari. hehe.. wpon aku masih ade jeans putih, tapi mcm nak beli lagi dan sekarang masih rase membazir. (time2 gawat memang sume bende rase membazir)  =p

kan aku dah ckp simple mimple je.. x caye.. ishh.. tampar nak??? =p



maka, perjalanan isi kandungan dinner mlm tu memang suam2 suku je. yg hangat aku rase mase opening je la.. yg lain bese2 je aku rase. isshhh.. tak baik betol la kan. sori2.. maaf2.. =p


daripada aku ckp byk, bek seperti biase, gambar2 yg bercakap. kang aku cakap2 lagi ade yg hilang gigi esok pagi. adehh... =D


ini sebelom msok intekma. di mulai dari amalina. aku. hanim. nana. dan diba. owh ya. photographer: ramlah... =))

our table: izlin.mariam.aku.amalina.ramlah.nana.diba.hanim.

ini table blakang: tika.khai.emy.iza.dety.erni.illa.amizara. tgk camera la. pic pon jadi cun. hehe.

table blakang jgk: leto.dila.izzah.anis.erun. 

anne.wa.shaz.jie.fiza.miza

bersama pemenang skema parok. hairi. hahaha..



ok2.. tgk je la pic2 ni eayh...



::wif mariam::


::wif amalina::


::wif ramlah::


::wif maznur:: cantik owh, dress die.. huhu.. =)

::wif diba:: kiut miut kan diba. =D

::with detty:: =)


::with arif aka king of the nite:: =)

::with hairi:: budak sekema parok. ahaks! =D

=D


ha... hanim ngan diba... like this pic beribu kali. eheh. =D

=DD

yg middle tu arif. king of the nite. =D




overall.... walaupon buat kat tempat x grand mane, tapi best jugak eayh.. 
hahahaha... =D





ok2.. byk agi aku nak ltk. tapi penat dah. dan korang pon dah muntah2. aku tau.
ok. mau study. yayang dah bising soh study. hahaha... =p






 bye ollsss... =))










p/s: byk sgt aku nak cite. nanti aku cite pasal berZOOwing dan berPHOTO SHOOTING.. eayh3... tapi kene stdy dah ni. ok. buh bye... ::love.love.love:: =)))


2 comments:

amalina said...

oitt..dlm almri besi ko xde ke utk dinner aku lak.ngeh3

~ctnajihah~ said...

hahahaha.... hurm.. tok ko ea.. masalahnye bukan x de.. tapi ko tu kering sgt.. nanti pakai bju aku menggelebeh pulok.. hehehe.. =D