May 4, 2011

semua sebab ENGKAU...!!!!!! =.='


.....ape nak jadi ngan aku......



tiap2 malam tidur tak lena. 
mimpi2 ngeri dah jadi game tido. 
tak perlu nak main dota pon untuk tengok naga keluarkan api bagai. 
cukup dalam mimpi. lagi hebat mungkin.
semua sebab KAU!





hari2 makan tak lalu. 
orang hidang A&W pon geleng kepala. meatball apetah lagi.
tapi aku pakse jugak masok mulut. 
aku ni kuat makan tau tak?? kalau sehari tak makan aku sakit.
kau suka kan tengok aku sakit??
suka kan?? memang! itu memang diri kau.
kau tak berhati perot!
i hate u.




sejak pertemuan kita yg pertama.
hari2 aku mandi tak pernah basah. dah bergelen air kene badan. tapi tak basah. 
kenape??
sume sebab kaw tau tak??
kaw tak rase bersalah ke buat hidup aku macam ni?
membazir tau tak.
aku ni dah la kalau mandi nak kene setengah jam.
kalau setengah jam dok habiskan air je, tak banjir nanti??
cukuplah puncak alam banji hari tu. aku tak nak tambah lagi.
dan. sekali lagi. sume sebab kau.
ya. ENGKAU!




ape lagi yg kau nak dari aku ha??
tak cukup lagi ke perhatian aku bagi kat kau. dan semalam kau tuntut janji kau lagi.
ya. kau nak aku temankan kau 2 hari berturut2.
dan aku tunaikan.
padahal tarikh keramat tu adalah anniversary aku.
sebab kau aku lupa tau tak??
aku sanggup lupakan semua itu sebab engkau! 
tak cukup lagi ke??





aku ingat semua tu dah cukup.
tapi tak. kau tamak. kau nak lagi. kau nak aku temankan kau lagi.
hari AHAD. 8.5.11. 
kau tak bagi aku pilihan lain.
kau kejam. kenapa hari tu jugak kau nak jumpe aku??
kenape tak mase hari raye je??
hari yg satu2 nye hari aku boleh jumpe buah hati aku tu lah kau nak jumpe aku!
FINE!!





-

-

-







sudah lah.... FINAL EXJAM.....



jangan hantui hidup aku lagi... aku nak pertemuan kita ahad ni jadi yg terakhir kali.
jangan jumpa aku lagi lepas ni.
aku dah tak sanggup. 
lepas ni aku nak pergi jaoh... jaoh ke SUNGAI yg ade ramai PETANI..
aku nak tenang kan fikiran aku.
jangan cari aku lagi please!
bagi aku masa. InsyaAllah tahun depan kita jumpe lagi.
itu pon kalau kau puas hati mase kita jumpe hari tu. 





bye!!





p/s: one paper to go... hehe... =))

4 comments:

Anonymous said...

ingt kn ENGKAU tu AAA rpenye ekjem....hihih ^_^

amalina said...

haha sg petaniii..here i come..wee..bp lme ko kt sne?

yuyueyuliana said...

ko pegi bunuh final exam sekarang ! hehe

+faten+ said...

igt kan en.ajepa nyee..:D haha..lex2..nnt bley jumpe ag..:) 3 bulan je..:)