Feb 18, 2010

begitulah ketentuan Nya.

sape yg tentukan hidop kite ni? sume pon mesti ade jawapan kan.. biarlah.. Dia selayak nya menentukan segala. pun begitu aku x bole sekadar menadah tgn tanpa membuat apa2..

tazkirah sebentar. aku kt umah asyik melayan karenah channel2 yg ade kt astro neyh.. maklum la, bru start langgan. cam bataks plaks memule. tp x bole blah. aku telah ketaw dgn terkekek2 nye ptg td. tgk af nye konsert yg dah berzaman2 tuh. ala, yg time stacy lidah ku kelu tu menang...

mase time stainly bwk lagu faizal tahir tuh, ala yg tok cite waris jari hantu tuh.. die tukar hero die ngan stainly n tajok die jari tidak berwaris. perh.. klakar siot.. aku ngan teruja nye, g lah wat status kt fb. rupenye, depa suma dok takot... huhu.. aku pon pk balik. ha'ah la takot sial..
ni tgh tulis pon meremang bulu2 kt badan aku.

ceyh, cilaka kaw ac. ac?? knape ac yg harus dipersalahkan?? bukan kah jari itu yg bersalah kerana tidak mengikut anggota badan yg lain utk dikebumikan??

tidak. mungkin salah faizal tahir sendiri krn menyanyikan lagu tersebut.

namun, sebagai insan biasa, daku x ber hak utk menghalang beliau utk meneruskan karier beliau. apatah lagi beliau kini sdg sakit dan aku yakin 100% mesti ade org yg mengsabotaj beliau.

ini lah org melayu, pantang berjaya sket, bomoh la.. jampi lah..

tp yg pelik nye, dato siti nuerhaliza x pulak kne cam2 kan? yela bapak femes beliau.. hmm.. nasib badan. bersabarlah faizal tahir..

sebut pasal siti teringat plak si saedah kakak si siti ni. sore hampeh jek. ok lah x nak kutok dah. kang masok ISA mati aku.

hm... ape yg dah aku melalot ni?? tapi ade gak kene mengene ngan tajok post aku ni.
begitulah ketentuan Nya....

k lah. chiow dulu...

No comments: