Oct 25, 2009

you piss me off........

Last Friday i went home. Miss my home so, balik la. But i have to go to Banting coz my sis asked me to stay at her home 1st, then we can go back together. The problemsszz here are:

  • KTM g Port Klang kne delay..
  • Budak mangkok ayon dalam bus yg x semene2 nak landing pale hotak die kt bahu aku..

Ok, the train is scheduled at 5.00 pm n I am expected to arrived at Port Klang at 6.00 pm. But then, ade mak saleh tego haku.. He asked me like this: "isnt the train will be delayed??" Huh? yeke? Patu aku jwb la dgn innocent nye.."I dont know?" Hahahaha.. sebenarnye sumpah aku x dgr die ckp ape. (bising kowt.. kang nak ckp beg your pardon engt aku pekak lak..) So, bagi mnyelamatkan aku, aku ckp x taw jek la,, Patu ade la anosmen ckp kne delay. Die pon angkat kening ngan beg skali tros bla.. Yela, g la jaoh2.. Seb bek die senyum.

Ok, the thing is asal kne delay lak??? Bengang la haku... Nanti lambat..!!

X kesah la, patu bile da sampai train tu masok la. Nak kate berebut nye jgn cakap la.. Silap2 time tu rele putus sedare dari kne tinggal kt blakang.. Seb bek bab rebut2 ni aku pro sket.. Dpat la masok gak train..

Dalam train tu x yah ckp la sadin nye.. Mcm2 jenis org ade.. Aku x kesah la asal x kaco aku kan. Masalah nye skarang ade la sorang budak mane tah. Dalam byk2 org tu, die boleh dok nyendeng kt haku. Aku geli tau x?? Huhu.. G jaoh2 x leh ke?? Mmg la time tu ramai, tapi bile aku tgk blakang ko x dek org la pulak kan.. Hish, wat tambah kan dose aku jek mencarot berbakol2 kt kaw..

Huhu, aku harap x jumpe kaw agi budak..

K, chiow..

No comments: